Megapopust

Registruj se

Dnevne ponude na email

Beograd

Česta pitanja

Je li registracija obavezna?

Da, samo ukoliko ste registrovani možete kupovati na Megapopustu. Članstvo je besplatno i ne možete ništa da izgubite, samo da dobijete.

Kako da se registrujem?

Mega jednostavno! Kliknite na ikonu ''Prijava korisnika'', koja se nalazi u gornjem desnom uglu, zatim upišite ime i prezime, e-mail, lozinku, ulicu i kućni broj, grad, poštanski broj i državu.

Da li je obavezno da se pretplatim na primanje newslettera?

Ne, ali svakako preporučujemo, kako bi redovno svakog dana na Vašu e-mail adresu primali obavest o Mega povoljnim dnevnim ponudama.

Jesu li podaci tajni?

Naravno, Vaši podaci su zaštićeni i sigurni. Više o sigurnosti podataka pročitajte ovde.

Kako da kupim kupon za poklon?

Mega jednostavno! U tom slučaju, prilikom kupovine, nakon što kliknete na ''Kupi'', odaberite broj kupona za prijatelja, pa u prazna polja upišite ime i prezime prijatelja.

Mogu li kupon da iskoristim više puta?

Ne, navedena opcija ukoliko nije naznačeno suprotno nije moguća.

Mogu li da spajam kupone?

Ne, svaka ponuda je potpuno samostalna. Kupone možete spajati samo ako je to navedeno u napomenama uz ponudu.

Mogu li da vratim kupon?

Ne, na žalost vraćanje kupona nije moguće

Šta ako nemam platnu karticu?

Nema problema, plaćanje se može izvršiti i opštom uplatnicom, ili internet bankarstvom.

Je li plaćanje sigurno?

Naravno, više o sigurnosti plaćanja pročitajte ovde.

Kada ću dobiti kupon?

Nakon što izvršite uplatu, kupon će se pojaviti u Vašem profilu. Ako ste uplatu izvršili platnom karticom, kupon možete odmah odštampati i koristiti na prodajnom mestu. Ako ste uplatu izvršili opštom uplatnicom ili internet bankarstvom od ponedeljka do četvrtka, kupon možete odštampati tokom sledeća 24 sata. Ako ste uplatu izvršili u petak, subotu ili nedelju, kupon možete odštampati u ponedeljak.

Da li se kupon mora iskoristiti isti dan?

Ne, kupon možete da upotrebite kad god Vama odgovara, ali u okviru roka koji je naveden uz svaku ponudu.

Šta ako ponuda ne uspe?

U tom slučaju, ponuda ne prolazi i Vaša kartica se ne tereti, a u slučaju da ste uplatili opštom uplatnicom ili internet bankarstvom, uplatu Vam vraćamo.

Kako da znam da je ponuda uspela?

Ponuda je uspela u trenutku kada se kupi potreban minimalni broj kupona. Navedena informacija se nalazi u obaveštenju kraj svake ponude. Kada ponuda uspe, pored nje piše ''Ponuda je uspela''.

Mogu li da ostavljam komentare na ponude?

Naravno, Vaši komentari su svakako dobrodošli. Pitanja i komentare možete da ostavljate i na našoj fejsbuk stranici ili na e-mail info@megapopust.rs

Šta ako imam neku reklamaciju/primedbu/problem?

Javite nam se na e-mail info@megapopust.rs. Ukratko opišite o čemu se radi i ostavite kontakt podatke. Odgovorićemo u najbržem mogućem roku.